۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰

با اعتبار ۲,۵ میلیاردی؛

سومین دوره نمایشگاه «شمیم وحی» برپا می شود

سومین دوره نمایشگاه «شمیم وحی» برپا می شود

دبیر شواری عالی قرآن شهرداری تهران از برپایی سومین دوره نمایشگاه شمیم وحی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب گفت: سومین نمایشگاه «شمیم وحی» به ‌منظور حمایت از تشکل‌های قرآنی شهر تهران برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فوق با مشارکت نیروهای قرآنی هر منطقه، خانه‌های قرآن و مؤسسات و ... برپا خواهد شد، اظهار کرد: طی این نمایشگاه دستاوردهای قرآنی و محصولات قرآنی و فرهنگی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

کوششی با تأکید بر اینکه نمایشگاه فوق با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این نمایشگاه با حمایت شهرداری تهران و با همکاری معاونت اجتماعی ـ فرهنگی شهرداری، شورای عالی قرآن شهرداری و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان تهران برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در خصوص علت تأخیر به وجود آمده در زمان برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: طی سال‌های گذشته این نمایشگاه پیش از آغاز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد که امسال به دلایلی زمان آن به دهه سوم ماه مبارک تغییر یافت.

کوششی تصریح کرد: این نمایشگاه به میزبانی بوستان گفتگو و به منظور بهره‌مندی چهار گروه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد، خانه‌های قرآن و عترت محلات، خانه‌های قرآن شهری و جلسات شاخص و محوری شهر تهران برای تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیازشان برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان دقیق برپایی و ساعت فعالیت این نمایشگاه متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 3990376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha