۸ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۲۴

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری رقابت های بین المللی ومهم ورزشی کشور در استان های مرزی

برگزاری رقابت های بین المللی ومهم ورزشی کشور در استان های مرزی

سنندج- مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش وجوانان در سال جاری باهماهنگی با فدراسیون های ورزشی رقابت های بین المللی و مهم ورزشی کشور را به استان های مرزی واگذار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رحمانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: مردم استان کردستان با مشارکت حداکثری برادری خود در انتخابات ثابت کردند و باید مسئولان جواب این اعتماد را با خدمات و تلاش مضاعف دهند.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با سفر دو روزه به کردستان کلیه مشکلات و موانع استان مورد بررسی قرار گرفت و به صورت مکتوب به وزیر ورزش و جوانان انعکاس داده خواهد شد.

وی افزود: در دیدار با استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان وضعیت اعتیارات بخش های مختلف استان و پروژه های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی در این جلسه به واگذاری اماکن ورزشی (ماده ۸۸ ) اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات موجود در این بخش باید به سمت و سوی اصلاح کردن و درست اجرا کردن آن در استان ها باشیم.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد:  وزارت ورزش و جوانان در سال جاری با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون های ورزشی رقابت های بین المللی و مهم ورزشی کشور به استان های مرزی واگذار می شود.

وی گفت: استان های در صورت خواهان پیشرفت و اعتلای ورزش باید با روسا و اعضای فدراسیون های ورزشی در بحث فنی و تجهیزاتی ارتباط برقرار کنند و از توانایی ها و ظرفیت های آنان استفاد کنند.

رحمانی افزود:  نگاه و اولویت وزارت ورزش و جوانان در بحث مسئولیت های مهم به نیرو های درون سازمانی می باشد و با تمام توان از نیروهای تلاشگر خود حمایت خواهد کرد.

کد خبر 3991114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha