۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

خاموشی برق در زنجان کاهش یافته است

خاموشی برق در زنجان کاهش یافته است

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از کاهش خاموشی برق در استان زنجان طی سال ۹۵ خبر داد.

عادل کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر به خاموشی برق در استان زنجان اشاره کردو افزود: طی سال ۹۴ خاموشی برق در استان زنجان ۱.۶۷ صدم دقیقه بود که در سال ۹۵ به ۱.۴۵ صدم  دقیقه رسیده است. 

وی اظهار کرد: خاموشی برق در استان زنجان سال به سال کاهش می یابد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:  شرکت توزیع برق زنجان در راستای بهبود شاخص های بهره برداری و کاهش زمان  خاموشی در اثر تعمیرات و افزایش رضایتمندی مردم را داشته است و اقدام به خرید پاکتهای عایقی و تمام تجهیزات جنبی جهت راه اندازی اولین اکیپ های خط گرم هوایی نموده است. 

کاظمی تصریح کرد: با ورود و راه اندازی تجهیزات از مردادماه سال جاری این شرکت قادر خواهد بود در مناطق پر بار و حساس مصرف بدون اعمال خاموشی اقدام به اصلاح شبکه های هوایی کند. 

وی به اجرای طرحی پژوهشی  اشاره کرد ویاد آورشد: شرکت توزیع برق زنجان ارتباط  پژوهشی با دانشگاه‌های استان دارد و این شرکت تعامل خوبی با دانشگاه زنجان و  آزاد واحد زنجان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان آن دانشگاه‌ها  دارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای رسیدن به اهداف تعیین شده در توسـعه و استفاده از پژوهش و فناوری های نویـن و نیز همسو با شرکت توانیر برای رشد کمی و کیفی پروژه‌های تحقیـقاتی و سایر زمینه‌ها، فعالیت‌های مناسبی انجام داده است.

کد خبر 3991434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha