۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای استان زنجان خبرداد:

رسیدگی دقیق به همه اعتراضات و شکایت های انتخابات شورای شهر زنجان

رسیدگی دقیق به همه اعتراضات و شکایت های انتخابات شورای شهر زنجان

زنجان-رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان گفت: این هئیت به همه اعتراضات و شکایت های کاندیداهای معترض با دقت رسیدگی می کند و در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

احمد بیگدلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اگر نظر کاندیداهای معترض انتخابات شورای شهر و روستا در هیئت شهرستان جلب نشود می‌توانند اعتراض خود را به هیئت عالی استان زنجان اعلام کنند و بررسی دقیق‌تری در هیئت عالی نظارت استان در مورد این اعتراضات انجام خواهد خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان گفت: این هئیت به همه اعتراضات و شکایت های کاندیداها با دقت رسیدگی می کند و در این خصوص با کسی تعارف نداریم.

بیگدلی با بیان اینکه در حال حاضر  اعتراضات کاندیداها در سه شهرستان استان زنجان توسط هیئت نظارت در حال بررسی است،  ادامه داد: هیئت نظارت به صورت دقیق و کامل به شکایات و اعتراضات رسیدگی می کند و آخرت خود را فدای دنیای کسی نخواهند کرد.

وی به کاندیداهای معترض و مردم استان اطمینان داد که در مسیر بررسی شکایات هیچ گونه نظر و گرایش سیاسی وارد نخواهد شد، گفت: در انتخابات شورای شهر دیدگاه سیاسی وجود ندارد و شورای شهر نباید سیاسی باشد و باید در یک فضای تخصصی باشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان تاکید کرد: برای هیئت نظارت هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی تخلف یا تقلب کرده باشد و این هیئت با توجه به وظایف تعریف شده خود در صورت لزوم اعتراضات را به هیئت عالی نظارت ارجاع داده و با هر گونه تخلف از سوی هر کسی با هر سمتی باشد برخورد می‌شود.

کد خبر 3991811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha