۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰

در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛

بخش معدن و اصناف در حوزه اقتصاد مقاومتی فعال می شود

بخش معدن و اصناف در حوزه اقتصاد مقاومتی فعال می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از فعال شدن حوزه معدن و اصناف برای رونق اشتغال و تولید در راستای اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه اقتصاد مقاومتی شورای معاونین روز پنجشنبه با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین و مشاورعالی، معاونین و روسای ادارات تخصصی درمحل سالن جلسات این سازمان برگزارشد.

علی پرزحمت درابتدای جلسه شورای اقتصاد مقاومتی معاونین سازمان ضمن تبریک فرارسیدن ماه پرفضیلت رمضان گفت: عمده برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت است و وظیفه این مجموعه در تحقق این برنامه ها سنگین و پررنگ خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین دراین جلسه از اضافه شدن بخش معدن و اصناف در برنامه های امسال اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: امیدواریم با ابلاغ برنامه های این حوزه ها امسال هم مثل سال گذشته بتوانیم حائز رتبه برتر در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در سطح کشور شویم.

پرزحمت درادامه این جلسه ضمن تشریح برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت های هر معاونت را ابلاغ کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۵۰ طرح ملی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت در سطح کشور راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 3994319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha