۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶

در دانشگاه علم و صنعت ایران؛

آیین نامه‌ هسته پژوهشی دانشجویی به تصویب رسید

آیین نامه‌ هسته پژوهشی دانشجویی به تصویب رسید

آیین نامه هسته های پژوهشی دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای رشد و هدایت دانشجویان در عرصه پژوهش به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، این آیین نامه‌ همچنین در راستای حمایت از طرح های علمی پژوهشی و فناوری و اختراعات دانشجویان در جهت حل معضلات کشور و تجاری سازی به تصویب رسیده است.

از دیگر اهداف این آیین نامه می توان به ایجاد زمینه مناسب برای رشد و تجلی استعدادهای علمی دانشجویان و گسترش فرهنگ پژوهش و تهیه بستر مناسب برای انجام تحقیقات گروهی سازمان یافته و هدفدار که به تخصص های مختلف نیاز دارد، اشاره کرد.

ترویج فرهنگ سازی و تقویت پژوهش و فناوری و انجام پژوهش های برنامه محور در جهت افزایش توان و اعتلای جایگاه علمی دانشگاه علم و صنعت و دستیابی روز افزون به یافته های علمی نوین و ارتقای سهم دانشگاه در گسترش مرزهای دانش با استفاده از توان پژوهشی دانشجویان از دیگر اهداف این آیین نامه محسوب می شود.

بر اساس این آیین نامه، طرح های پژوهشی باید دارای شرایطی مانند اولویت های پژوهشی و مورد نیاز کشور در زمینه توسعه مرزهای دانش و فناوری ها و مرتبط با رشته تحصیلی استاد راهنمای هسته باشد و به تایید گروه برسد.

کد خبر 3995363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha