۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۱۰

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

اقتدار جمهوری اسلامی به برکت جانفشانی و ایثار شهدا است

اقتدار جمهوری اسلامی به برکت جانفشانی و ایثار شهدا است

قرچک- معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به برکت جانفشانی و ایثار شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی شامگاه دوشنبه، در یادواره شهدای ۱۵ خرداد که در محل مسجد شهدای ۱۵ خرداد باقر آباد برگزار شد، اظهار داشت: در ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم کفن پوش دیار ۱۵ خرداد نثار جان خود در راه دفاع از حق و اسلام به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی با بیان این که شهدای ۱۵خرداد به خاطر اعتقادات دینی، از خود گذشتگی کردند، افزود: ۱۵ خرداد روز تولد جدید اسلام بود، شهدای ۱۵خردادپرچم‌دار انقلاب هستند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا میزبان ما هستند برای اینکه ما هرچه داریم از شهدا داریم، ایرانی که به لطف شهدا این گونه قدرت پیدا کرده و در مقابل سلطه گران ایستاده است، شهدای ۱۵ خرداد ثابت کردند که در اوج  بصیرت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، برای اینکه در همان زمان به حمایت از ولایت فقیه به پاخواسته بودند و بر همین اعتقاد و ولایت مداری شهید شدند.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ضمن تاکید بر نورانی بودن راه شهدا، خطاب به مسئولان کشور گفت: مسؤولان باید باید در مذاکرات حرمت خون شهدا را حفظ کنند، عزت شهدا باید حفظ شود، چون جمهوری اسلامی ایران به برکت ایثار و جانفشانی همین شهدا به اقتدار رسیده است و به همین واسطه جوانان ما پله های ترقی را طی می‌کنند و به فناوری های جدید دست پیدا می‌کنند.

وی تاکید کرد: همه این پیشرفت‌ها و ترقی‌ها به رهبری حضرت امام خامنه ای است چرا که همیشه فرمایشات ایشان برای همه مسؤولان فصل الخطاب و راهگشا است.

کد خبر 3996694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha