۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان:

مساجد و حسینیه‌های اصفهان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان بیمه می‌شود

مساجد و حسینیه‌های اصفهان تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان بیمه می‌شود

اصفهان – مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری برای هر مسجد و حسینیه در شهر اصفهان تا سقف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بیمه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسعود مهدویان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود یک هزار و ۱۰۰ باب مسجد و حسینیه در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: در همه این اماکن نمازهای یومیه برگزار می‌شود و از این رو ایمن‌سازی این مساجد باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته مساعدت به توسعه، تعمیر و تجهیز مساجد اصفهان در شهرداری تشکل و تاکنون مساعدت‌های خوبی را در این زمینه داشته‌ایم، ابراز داشت: در سال جاری نیز در این زمینه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری نیز  بیش از گذشته به ایمن سازی مساجد توجه شده است، اضافه کرد: در این راستا طی قراردادی بین شهرداری اصفهان و شرکت بیمه‌گذار تمامی مساجد در شهر اصفهان تا سقف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تحت پوشش بیمه سوانح و آتش‌سوزی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در کنار پوشش بیمه‌ای برای تمامی مساجد آموزش اقدامات ایمنی نیز به هیات امنای مساجد و حسینیه‌ها در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: همچنین تجهیزات ایمن‌سازی نظیر کپسول آتش‌نشانی و شیلنگ اطفاء حریق نیز در اختیار مساجد شهر اصفهان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 3997314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha