۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۲۳

استاندار همدان:

یک هزار میلیارد تومان پروژه به‌زودی در استان همدان افتتاح می‌شود

یک هزار میلیارد تومان پروژه به‌زودی در استان همدان افتتاح می‌شود

همدان - استاندار همدان گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه به‌زودی در استان همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیمبخت بعدازظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه باید خدمات دولت گفته شود و کسی هم از گفتن خدمات دولت عصبانی نشود زیرا اینها خدمات است و مردم باید بدانند، گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه بزودی در استان افتتاح می شود

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی از اهم برنامه های دولت به خصوص در دور دوم فعالیت است، گفت: در استان همدان، تمام صندوق های انتخاباتی مورد تایید هیئت های  نظارت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما باید خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم و ولی نعمتی که می گوییم، شعار نباشد، گفت: با همه مظلومیت، تخریبها و بی مهری ها به گونه ای که حتی خدمات نظام زیر سئوال رفته بود، مردم به دولت اعتماد کردند

نیکبخت با تاکید بر اینکه باید از مردم استان همدان قدردانی کنم، گفت: باید کفش را بالا کشید و در همه جا به مردم خدمت کرد کمااینکه به گفته رئیس جمهور این چهارسال، سالهای نتیجه گیری است.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان در چهارسال گذشته  نیز سربلند بوده است، گفت: دو خط راه آهن به همدان آمد و سدهایی به بهره برداری رسید و آبرسانی به روستا، کاهش جرائم، کاهش نرخ بیکاری، کاهش طلاق نتیجه کارهای انجام شده در این چهار سال است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم خدمات را می دانند و می دانند که دولت کم نگذاشت، گفت: منت دار مردم هستیم و دست مردم را می بوسیم.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه بهترین حرف دندان شکن را مردم با حضور ۴۱ میلیونی پای صندوق رای به ترامپ دادند که آزادی، امنیت و آرامش در ایران است، گفت: برخی از سخنان مهندسی شده و از طرف خودی ها مطرح شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از عملکرد دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان رضایت دارم، گفت: همدان در اقتصاد مقاومتی از استان های پیشرو کشور است.

کد خبر 3997608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha