۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰

ذوالنور به مهر خبر داد؛

دو نفر از تروریست های مهاجم مجلس به هلاکت رسیدند

دو نفر از تروریست های مهاجم مجلس به هلاکت رسیدند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از به هلاکت رسیدن دو نفر از چهار تروریست حادثه امروز مجلس خبر داد و گفت: نیروهای سپاه در حال تلاش برای ورود به طبقه چهارم و پاکسازی محل هستند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا این لحظه ماجرا همچنان ادامه دارد و از چهار تروریست مهاجم، دو نفر با شلیک نیروهای سپاه پاسداران به هلاکت رسیدند.

وی افزود: از دو نفر باقیمانده نیز یک نفر با شلیک مجروح شده اما دستگیر نشده و نفر چهارم همچنان در طبقه چهارم ساختمان دفاتر نمایندگان حضور دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برخی خبرها مبنی بر اینکه یکی از تروریست ها خودش را منفجر کرده گفت: این خبر صحت ندارد و صدای انفجاری که شنیده شده مربوط به پرتاب نارنجک از طرف تروریست ها بوده است.

ذوالنور افزود: تا به حال اعلام گروگان گیری نشده و داعشی ها هم معمولاً اهل گروگان گیری نیستند و کارشان عمدتاً انتحاری است و اگر گیر بیفتند، خودشان را می کشند.

وی که در محل مجلس شورای اسلامی حضور دارد، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای حفاظتی و امنیتی در حال تلاش برای ورود به طبقه چهارم و پاکسازی محل هستند.

کد خبر 3998362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha