۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس:

استعدادیابی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فدراسیون بوکس است

 استعدادیابی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فدراسیون بوکس است

زنجان-نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: استعدادیابی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فدراسیون بوکس است و در این زمینه برنامه ریزی گسترده صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله حسینی ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان زنجان از برگزاری اردوهای تیم‌ملی بوکس در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خبر داد و افزود: یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی فدراسیون بوکس، اهتمام ویژه به ورزشکاران رده‌های سنی پایه و پرورش این استعدادها است.

وی افزود: بدون توجه به این استعدادها نمی‌توان برای ورزش بوکس ایران، آینده خوبی را متصور شد که البته در سال‌های اخیر کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس گفت: استعدادیابی به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فدراسیون بوکس است و در این زمینه برنامه ریزی گسترده صورت گرفته است.

حسینی با اشاره به اینکه کشف استعدادهای بالقوه در این رشته بدون برگزاری مسابقات در سراسر کشور میسر نخواهد شد، افزود: در همین راستا فدراسیون بوکس به دنبال برگزاری مسابقات مختلف در سراسر کشور است تا از این طریق بتواند به اهداف خود در حوزه استعدادیابی جامه عمل بپوشاند.

وی در ادامه با بیان اینکه بوکس جزو رشته‌هایی است که به لحاظ پخش تلویزیونی با مشکلاتی مواجه است، افزود: این مشکل و دغدغه از گذشته تا به امروز بوده است، لذا معتقدیم برای رفع ۹۰ درصد مشکلات این ورزش، باید رسانه ملی دست این ورزش را در پخش مسابقات بگیرد.

نایب‌رئیس فدراسیون بوکس با یادآوری اینکه این فدراسیون هر سال اقدام به برگزاری پنج اردوی تیم‌ملی کرده و در حال حلضر نیز اردوی تیم‌ملی بوکس جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است، گفت: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در رشته‌های انفرادی به‌ویژه رشته‌های رزمی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و  امیدواریم با برگزاری این مجمع، شاهد رشد روزافزون بوکس زنجان باشیم.

در این مجمع، سیدرضا حسینی با کسب 11 رأی از 17 رأی مأخوذه توانست سکان هدایت هیئت بوکس استان زنجان را برای چهار سال آینده در دست بگیرد.

کد خبر 3998489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha