۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی:

اشتغال فارغ‌التحصیلان اولویت کاری جهاد دانشگاهی است

اشتغال فارغ‌التحصیلان اولویت کاری جهاد دانشگاهی است

اردبیل – معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها اولویت کاری جهاد دانشگاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریفی زاده صبح پنج‌شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای جهاد دانشگاهی اردبیل تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های روز جامعه اشتغال به ویژه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

وی افزود: به منظور پاسخ به این دغدغه آموزش‌های متنوعی از سوی جهاد دانشگاهی به جوانان ارائه شده و در استان‌ها اتاق فکر نیز ایجاد شده است.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: با وجود اینکه جهاد دانشگاهی نهادی غیر دولتی است اما کمک به توسعه اشتغال را وظیفه خود می‌داند و به همین منظور برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

شریفی زاده با تأکید به اینکه جهاد دانشگاهی در سطح کشور پروژه‌های متنوعی را به اجرا درمی‌آورد، اضافه کرد: از جمله اینکه در پروژه‌های علمی به نیازهای جامعه توجه شده و از ظرفیت نیروهای بومی استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: توسعه اتاق‌های فکر در استان‌های کم برخوردار با هدف توسعه برنامه‌های جهاد دانشگاهی دنبال می‌شود و در این راستا تلاش بر این است از تمامی ظرفیت‌های موجود استان‌ها به شکل مطلوب استفاده کرد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: این مجموعه خود را برآمده از دانشگاه و رابط بین صنعت، تولید و دانشگاه می‌داند و تمامی برنامه‌های انجام شده در قالب این محوریت دنبال می‌شود.

شریفی زاده به ظرفیت‌های قابل‌توجه پروژه‌های علمی و دانشگاهی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در خود استان اردبیل اقدامات قابل‌توجهی از سوی جهاد دانشگاهی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک تولید اسانس و تولید نشاسته از سیب‌زمینی از برنامه‌های جهاد دانشگاهی واحد اردبیل است.

کد خبر 3998981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha