۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۴۹

معاون استاندار لرستان خبر داد؛

رشد ۵۵ درصدی سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال در لرستان

رشد ۵۵ درصدی سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال در لرستان

خرم آباد - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان از رشد ۵۵ درصدی سرمایه گذاری در این استان برای ایجاد اشتغال طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر پنج شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در لرستان اظهار داشت: این برنامه ها در قالب ۱۷ اولویت و ۶۱ برنامه عملیاتی خواهند شد.

وی بیان داشت: این برنامه ها با هدف توسعه پایدار روستایی، توسعه صادرات غیر نفتی، تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده از سوی بانک ها، حمایت از سرمایه گذاری داخلی، ساماندهی شبکه توزیع کالا و ... در استان عملیاتی می شوند گفت: در سند اشتغال و سرمایه گذاری لرستان طی امسال سرمایه گذاری شش هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با بیان اینکه این میزان سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد رشد یافته است ادامه داد: این میزان سرمایه گذاری برای ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی در استان در نظر گرفته شده است.

غضنفری با بیان اینکه از این میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۸۹ میلیارد تومان از سوی بانک ها پرداخت می شود گفت: همچنین هزار و ۱۲۲ میلیارد تومان توسط دولت، هزار و ۲۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و ۱۷۷ میلیارد تومان از سوی هولدینگ ها سرمایه گذاری می شود.

وی یادآور شد: در مجموع ۸۲.۵ درصد این میزان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی و ۱۷.۵ درصد نیز از سوی دولت تامین می شود.

کد خبر 3999282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha