۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰:۱۶

نماینده ولی فقیه در لرستان:

گره‌گشایی از کار مردم سیره معصومین است/ عملکرد بی‌سابقه ستاد دیه

گره‌گشایی از کار مردم سیره معصومین است/ عملکرد بی‌سابقه ستاد دیه

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: گره گشایی از کار مردم سیره پیشوایان معصومین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه پنج شنبه در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد لرستان در سخنانی با بیان اینکه این جشن فرصت بسیار مناسبی است تا انسان ها به صدای درونی و فطرت درونی خود لبیک بگویند و دست بخشندگی خود را به رخ بکشاند اظهار داشت: آنچه مطلوب بوده این است که انسان ها در هر فعالیت و منصبی که هستند به مردم نفع برسانند و برای مردم سودمند باشند.

وی با بیان اینکه گره گشایی از کار مردم سیره پیشوایان معصومین است ادامه داد: همواره در روایات بر طرف کردن نیاز نیازمندان و حاجت حاجتمندان مورد تاکید است به طوری که گره گشایی از کار مردم از طواف کعبه، حج و جهاد در راه خدا هم بالاتر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جشن گلریزان آزمایشی برای ثروتمندان، خیرین و نیکوکاران است گفت: باید به فکر هم نوع خود باشیم و سال گذشته ستاد دیه لرستان قدم های خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان برداشت به طوری که در کشور بی سابقه بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امسال نیز خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد استان چشم به راه دستان پر مهر و کمک های شما هستند ادامه داد: کمک در این زمینه موجب آرامش و شادی این خانواده ها می شود چرا که دین اسلام همواره بر همدردی، عطوفت، مهربانی و رحیم بودن تاکید داشته است.

وی با تاکید بر اینکه سخاوت و بخشش فضیلت درونی است که خداوند در درون انسان ها به امانت گذاشته است ادامه داد: به طور حتم کمک های شما موجب مستحکم شدن کانون خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد می شود و از ایجاد آسیب های اجتماعی در بین آنها جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادتاکید کرد: شرکت در جشن گلریزان شرکت در خوبی ها و فضیلت ها است.

کد خبر 3999395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha