۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۴:۰۸

سخنگوی دولت خبر داد:

تهیه جهیزیه برای۵۰۰ دختر مددجو/قطار تا شهریور ماه به گیلان می آید

تهیه جهیزیه برای۵۰۰ دختر مددجو/قطار تا شهریور ماه به گیلان می آید

رشت- سخنگوی دولت از اعطای یک میلیارد تومان هزینه برای تهیه جهیزیه ۵۰۰ دختر تحت پوشش کمیته امداد گیلان خبرداد و گفت:طبق وعده های داده شده، سوت قطار رشت در نیمه نخست سال جاری شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدباقر نوبخت در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر طرح‌های اشتغال و خودکفایی که شامگاه پنج شنبه برگزار شد، اظهار کرد: طبق وعده های داده شده، راه آهن قزوین- رشت تا شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به پیشرفت خوبی که پروژه راه آهن دارد، امیدواریم تحقق این مهم تا قبل از اتمام نیمه نخست سال جاری میسر شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: با راه اندازی این خط آهن، احداث راه آهن رشت به انزلی و اتصال آن به راه آهن آستارا- آستارا نیز با شتاب صورت می گیرد.

نوبخت در ادامه به شناسایی ۵۰۰ دختر دم بخت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: یک میلیارد تومان برای تهیه جهیزیه این تعداد از مددجویان در نظر گرفته شده که تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به احداث دوهزار واحد مسکونی برای نیازمندان استان گیلان خاطرنشان کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان لازم است که اعتبار مورد نیاز تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان وصول می شود.

سخنگوی دولت در ادامه به عقب ماندگی هشت میلیارد تومانی کمیته امداد در بحث تحویل مسکن محرومان اشاره و اظهار کرد: این معوقات نیز تا پایان ماه رمضان پرداخت می شود.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران اشاره کرد و یاد آور شد: در طول سال های متمادی دشمنان تلاش کرده اند تا چهره خشنی از اسلام نشان دهند و اقدامات اخیر تروریست ها نیز با همین هدف صورت گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات منطقه را به هم زده است، گفت: طی ۳۹ سال که از تاریخ انقلاب می گذرد، دشمنان همیشه به دنبال ایجاد خلل در نظام مقدس اسلامی بوده اند و به یاری خدا تا کنون هیچ اقدامی در این باره به نتیجه نرسیده است.

سخنگوی دولت همچنین شهادت تعدادی از هموطنان روزه دار در این عملیات تروریستی را به خانواده هایشان تسلیت گفت.

کد خبر 3999409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha