۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰

فرماندار صومعه سرا:

مراسم بزرگداشت « شهدای ترور» در صومعه سرا برگزار می شود

مراسم بزرگداشت « شهدای ترور» در صومعه سرا برگزار می شود

صومعه سرا-فرماندار صومعه سرا با اشاره به حادثه تروریستی در تهران از برگزاری مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای ترور به ویژه شهید مازیار سبزعلی زاده شهید صومعه سرایی این حادثه در شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح اللهی در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت روز جهانی قدس که پیش ازظهر شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا برگزار شد با تسلیت شهادت ۱۷ نفر از هموطنان در حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر و همچنین تبریک فرارسیدن هفته اکرام ایتام، اظهار کرد: نبود توان مقابله با نیروهای امنیتی و نظامی، بسیج و سپاه یکی از نقاط ضعف گروه های تکفیری است که آنها را مجبور به هدف قرار دادن مردم بی گناه می کند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حوادث تروریستی روز چهار شنبه در تهران اشاره کرد و افزود: به فرموده ایشان ملت ایران از این ترقه بازی ها نترسیده و به مسیر خود ادامه می دهند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران در طول تاریخ بعداز پیروزی انقلاب اسلامی حوادث تروریستی زیادی را تجربه کرده اند، گفت: دهه ۶۰ یکی از دهه های بود که بیشترین ترور و حادثه تروریستی در ایران رخ داده و به همین دلیل ایران هیچ هراسی از چنین حرکاتی ندارد.

وی با تأکید براینکه گروه های تکفیری با سوءاستفاده از مقدسات به نام اسلام جنایت می کنند، خاطرنشان کرد: زمانی که ذهن ها از مسیر بصیرت خارج شود باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

فتح اللهی وقوع این حادثه را تلنگری برای افرادی که مدافعان حرم و تلاش برای مبارزه با تروریست در منطقه را زیر سوال می بردند دانست و تصریح کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و به ویژه شهید صومعه سرایی این حادثه (شهید مازیار سبزعلی زاده ) مراسم یادبودی در شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه زمان ، مکان و چگونگی برگزاری این مراسم در روزهای آتی به اطلاع مردم شهرستان خواهد رسید، یادآورشد: یادو خاطره این عزیزان همیشه در ذهن ها ماندگار است.

 فرماندار صومعه سرا همچنین در ادامه این جلسه با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: روز قدس یکی از روزهای تأثیرگذار بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ جهان اسلام محسوب می شود.

وی با تأکید براستقبال مردم آزاد اندیش جهان از نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: روز جهانی قدس نماد استکبارستیزی و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 4000514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha