۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۰

شیخ الاسلام:

ترامپ سمبل تمدن لیبرال دموکراسی غرب است

ترامپ سمبل تمدن لیبرال دموکراسی غرب است

مشاور وزیر امور خارجه در واکنش به برخورد ترامپ نسبت به انفجار تروریستی تهران، گفت: ترامپ سمبل تمدن لیبرال دموکراسی غرب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در مصاحبه با رادیو گفتگو، ضمن تحلیل موفقیت های ارتش سوریه در مقابل تروریست های تکفیری اظهار کرد: در این چند هفته موفقیت های بزرگی حاصل شده است.

وی گفت: تسلط ارتش و نیرو های مقاومت بر این وسعت سرزمینی از طرف عراق و سوریه که اتصال دو کشور را به وجود می آورد، کم سابقه و حتی بی سابقه است.

شیخ الاسلام خاطر نشان کرد: درست است که این نقاط فاقد سکنه و لم یزرع است ولی به همین دلیل منطقه مناسبی برای نفوذ و رفت و آمد تروریست هاست.

مشاور وزیر امور خارجه ادامه داد: تروریست ها از جاده بین سوریه و عراق برای انتقال تجهیزات، امکانات و نیرو از رقه و دیر الزور به موصل و نینوا استفاده می کردند و خوشبختانه این منطقه در اختیار مدافعان حرم قرار گرفته است.

وی این تسلط را از نظر سازمانی و تشکیلاتی گام نهایی برای پایانی یافتن حضور تروریست ها در عراق و سوریه دانست و در عین حال گفت: تروریست یک ایدئولوژی است که باید با آن مقابله جدی تری کرد.

شیخ الاسلام یادآور شد: وقتی موصل گرفته شده است تروریست های تکفیری پایتختی ندارند و رو به شکست می روند، از طرفی برخی کشورها در منطقه طرفدار تروریست ها هستند، از جمله رژیم آل سعودی و به گونه ای تلاش دارند این شکست را جبران کنند.

مشاور وزیر امور خارجه افزود: اقدامات تروریستی چهارشنبه در تهران به همین دلیل بوده است ولی در مقابل نیرو های مقاومت از این پیروزی در عراق و سوریه شاد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا جز طرفداران تروریست ها است و نقشی مخرب را در پرورش آنها بازی می کند، شما برخورد ترامپ را در برابر انفجار تروریستی تهران دیدید، این فرد سمبل تمدن لیبرال دموکراسی غرب است.

کد خبر 4000666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha