۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰

معاون اداره کل راهداری لرستان خبر داد:

افزایش ۲۹ درصدی جابجایی کالا در لرستان

افزایش ۲۹ درصدی جابجایی کالا در لرستان

خرم‌آباد- معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۲۹ درصدی میزان جابجایی کالا از مبادی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی ملکی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران از ثبت رکورد جابجایی کالا توسط ناوگان حمل بار استان خبر داد و اظهار کرد: در مدت ۸۲ روز سپری شده از ابتدای سال ۹۶ تا پایان بیستم خرداد ماه، یک میلیون و ۷۷هزار و ۸۶۱ تن انواع کالا توسط ناوگان حمل بار استان لرستان جابجا شده است.

وی افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان جابجایی کالا توسط ناوگان استان ۸۳۸ هزار تن بوده است که نشان از رشد ۲۹درصدی جابجایی کالا در مبادی تولید بار و رونق اقتصادی استان دارد.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: این افزایش جابجایی کالا نسبت به سنوات قبل یک رکورد محسوب می شود.

ملکی صادقی اضافه کرد: بیشترین میزان در بین ۱۰ کالای عمده جابجاشده توسط ناوگان حمل بار استان در مدت یادشده به ترتیب به گندم با ۸۴ هزار و ۹۹۱ تن٬ پلی اتیلن با ۶۵ هزار و ۳۰۳ تن و سیمان تیپ دو با ۱۲۲ هزار و ۴۱۴ تن اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است، افزایش جابجایی کالا در استان نشان دهنده رونق تولید، اشتغال و اقتصاد و تاحدودی تحقق اهداف این نامگذاری در حوزه حمل و نقل به شمار می رود.

کد خبر 4001953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha