۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۷

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

ناوگروه چهل و هفتم عازم ماموریت ۸۰ روزه در خلیج عدن شد

ناوگروه چهل و هفتم عازم ماموریت ۸۰ روزه در خلیج عدن شد

بندرعباس - ناوگروه چهل و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی رزمی بوشهر و ناوشکن رزمی البرز، دقایقی پیش راهی آب‌های آزاد و بین‌المللی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل و هفتم نداجا متشکل از ناوشکن «البرز» و ناو پشتیبانی رزمی «بوشهر» برای انجام ماموریت از منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش به آب‌های آزاد اعزام شد.

مراسم بدرقه چهل و هفتمین ناوگروه اطلاعاتی و عملیاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش اعزامی به خلیج عدن با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش  در بندرعباس برگزار و دستورات لازم جهت اجرای ماموریت‌های محوله به این ناوگروه یادآوری شد.

ناوگروه چهل و ششم به کشور بازگشت

ناوگروه چهل و ششم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی سبلان و ناو پشتیبانی لاوان جهت انجام ماموریت‌های محوله در خلیج عدن و تنگه باب المندب عازم آب های آزاد شده بود بعدازظهر امروز با حضور امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برگزار شد.

این ناوگروه که با هدف تامین امنیت خطوط مواصلاتی تجاری ایران خلیج عدن و تنگه باب المندب و همچنین رساندن پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران به سایر کشورهای حاضر در خلیج عدن اعزام شده بود بعدازظهر امروز به کشور بازگشت.

کد خبر 4001956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha