۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷

فرماندارشهرستان سروآباد:

زمینه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی و گردشگری سروآباد فراهم شود

زمینه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی و گردشگری سروآباد فراهم شود

سنندج- فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه این شهرستان در بخش های کشاورزی و گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است، گفت: باید زمینه ایجاد اشتغال و تولید در این بخش ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگارمهر، علی مفاخری  امروز دوشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد  گفت: بحث تولید و اشتغال باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان شهرستانی باشد و در پایان سال بتوانند کارنامه قابل قبولی در این زمینه ارائه دهند .

وی عنوان کرد: شهرستان سروآباد ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی به ویژه در بخش کشاورزی، باغداری و گردشگری دارد، بنابراین همه مسئولان شهرستانی باید زمینه لازم برای تولید و اشتغال جوانان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان سروآباد خدمتگزاری به مردم را وظیفه مسئولان خواند و افزود: فرصت خدمتگزاری به مردم محدود است و همه مسئولان باید با تعامل و ارتباط بیشتر با مردم زمینه خدمتگزاری صادقانه و بی منت را فراهم کنند.

وی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مردم ولی نعمتان نظام هستند و تکریم و رسیدگی به امورات آنها یک وظیفه و یک ضرورت است که مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در بین مردم و ارائه گزارش عملکرد و اقدامات  اظهارداشت: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و در تریبون نماز جمعه مهمترین اقدامات و عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

فرماندار سروآباد عنوان کرد: حضور مدیران کل در شهرستان ها به پیشبرد اهداف، اجرای پروژه ها و طرح ها و همچنین ایجاد روحیه و انگیزه در بین مسئولان شهرستانی بسیار تاثیرگذار است.

وی به نامناسب بودن جاده ارتباطی سروآباد سنندج اشاره کرد و افزود: مسیر ارتباطی سروآباد به سنندج حدفاصل روستای نیاباد و کرآباد مدت زیادی است که شرایط نامناسبی دارد اما علی رغم مکاتبات فراوان با مدیران کل استانی متاسفانه هنوز این مسیر به دلیل برگزار نکردن مناقصه و واگذار نکردن به پیمانکار شرایط نامناسبی دارد.

وی اضافه کرد: سروآباد یک شهرستان ویژه است که کار کردن در آن به نسبت سایر شهرستان ها متفاوت تر بوده، مردمانی مرزدار، غیور و مهمان نوازی دارد که شایسته خدمتگزاری مسئولان هستند، بنابراین مسئولان استانی باید به شهرستان سروآباد توجه ویژه ای داشته باشند.

مفاخری اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام شد و برای دشمنان ثابت شد که انقلاب ایران یک انقلاب برخواسته از بطن مردم است که هیچ حکومت و ابرقدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

وی خواستار ارزیابی پروژه ها و طرح ها عمرانی، خدماتی و تولیدی شد و افزود: مسئولان شهرستانی یک ارزیابی کلی از وضعیت پروژه ها و طرح ها در سطح شهر و روستاها را انجام داده و تکمیل و افتتاح پروژه های نیمه تمام را در اولویت کاری امسال خود قرار دهند.

وی در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران گفت: این اقدامات تروریستی از جانب دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف و برهم زدن اتحاد و وحدت ملت ایران بود که با هوشیاری نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی خنثی شد

کد خبر 4002408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha