۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

فرمانده سپاه استان البرز:

ایران به غرب «نه» گفته است/شناخت نظام و انقلاب ضروری است

ایران به غرب «نه» گفته است/شناخت نظام و انقلاب ضروری است

فردیس - فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه ایران به غرب نه گفته است، گفت: شناخت نظام و انقلاب ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فردیس که در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که انقلابی پیروز شد علی رغم جوان بودن از روز اول تهدیداتی اعم از جنگ سخت، هجمه فرهنگی، سایبری و فضای مجازی علیه آن اعمال شد.

وی افزود: اکنون شاهد همین تهدیدها هستیم، چهارشنبه گذشته شاهد بودیم دشمن بعد از چندین بار تلاش توانست دو عملیات کور را در کشور انجام دهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: ایران به غرب و شرق نه گفته است، سپاه پاسداران به منظور پاسداری از دستاورد های انقلاب تشکیل شد.

وی با تاکید بر لزوم شناخت نظام انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به طور قطع لازمه دفاع از دین و انقلاب شناخت آن است؛ کشور با تهدیدات متعدد و بیشماری رو به رو است.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه حملات سایبری و فضای مجازی یکی از مهم ترین تهدیداتی است که دشمن در رابطه با ایران پیش گرفته است، گفت: بعد از گذشت سالیان سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از اصول و مبانی را فراموش کرده ایم، متاسفانه در بسیاری اوقات پول و قدرت مبنای عمل افراد شده است.

وی با اشاره به اینکه واگرایی اجتماعی، اقتصادی و غیره نوعی تهدید محسوب می شود، خاطرنشان کرد:‌ پاسداری نگهبانی نیست پاسداری به معنای آن است که همه جانبه از ارزش های نظام دفاع کنیم.


وی با اشاره به اینکه در سپاه پاسداران افرادی انقلابی، پاسدار و مدافع فعالیت دارند، گفت: شناسایی فرصت ها و تهدید ها همچنین بهره مندی از نیروی انسانی کارآمد ضروری است.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه استفاده از نیروی بسیج و ظرفیت های  علمی مردمی جزء داشته ملی محسوب می شود، اظهار کرد: باید از ظرفیت بسیج با گردهمایی تمامی اقشار در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام بهره گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: باید برای اجرایی شدن امور ابتدا طرح لازمه را مد نظر قرار داد، پرداختن به شخصیت های هم تراز با انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین وظایف سپاه پاسداران محسوب می شود.


وی با تاکید بر اینکه نباید شخصیت انقلابی کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شوند، افزود: ترعیب مردم برای حضدر در مساجد نیز یکی دیگر از وظایف ما به شمار می آید چرا که مساجد از کارکرد تربیتی، آموزشی و خدمتی متعددی برخوردار هستند.

کد خبر 4002711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha