۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵

تجلیل از دختران دانشجوی مدال آور؛

کلنگ سالن جدید ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز زده شد

کلنگ سالن جدید ورزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز زده شد

همزمان با آیین تقدیر و تجلیل از دختران دانشجوی مدال آور و افتخار آفرینان ورزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کلنگ سالن جدید ورزشی در مجتمع ولایت به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر محمدمهدی ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم گفت: تربیت بدنی و ورزش در بعد عمومی و رقابتی در این دانشگاه، از جایگاه خوب و مناسبی برخوردار بوده و در واقع تربیت بدنی دانشگاه برای این محیط علمی و آموزشی، آبرویی مضاعف کسب کرده است.

ایمانیه افزود: هدف از ورزش و توسعه آن، ارتقای سطح سلامت جامعه بوده و رسالت دانشگاه علوم پزشکی هم، چیزی جز این نیست و توسعه تربیت بدنی، توسعه سلامت جامعه است.

دکتر کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز یادآور شد: در حال حاضر، ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، در کنار بسیاری از دیگر موارد و موضوعات، به عنوان اعتبار و درخشش در سطح کشور مطرح می شود و این را باید مدیون مدیریت و کارشناسان این بخش از دانشگاه بدانیم.

وی افزود: تربیت و پرورش، لازمه زندگی هستند و تربیت بدنی فقط یکی از ابعاد این پرورش است، که همگان به ویژه جوانان، مکلف به پرورش ابعاد روحی و معنوی خود هستند.

عزیزی ادامه داد: حفظ مقام قهرمانی، سخت تر از کسب قهرمانی است و معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تمام تلاش خود را دارد، تا این رتبه کسب شده حفظ شود و برای سال های آینده نیز استمرار یابد.

در این مراسم از مدال آوران سومین المپیاد سراسری دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور و برگزیدگان دومین المپیاد درون دانشگاهی علوم پزشکی شیراز تقدیر شد.

در این آیین، علاوه بر اهدای لوح تقدیر به مدال آوران و افتخار آفرینان تربیت بدنی دانشگاه، با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، تندیس مقاومت به مسوولان و مدیران ورزشکار دانشگاه، اهدا شد، همچنین کلنگ زنی سالن جدید ورزشی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، صرف افطار، اجرای مولودی خوانی و تواشیح، موسیقی پاپ و استندآپ کمدی از دیگر بخش های این برنامه بود.

کد خبر 4003570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha