۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری زابل خبر داد:

آب شرب منطقه سیستان قطع شد

آب شرب منطقه سیستان قطع شد

زابل- مدیر عامل آب و فاضلاب شهری زابل گفت: از سحرگاه امروز به دلیل نقص فنی آب شرب برخی از مناطق و روستاها در شهرستان های زابل، نیمروز، هیرمند و هامون قطع شده است.

حبیب اعلایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از سحرگاه دوشنبه آب شرب شهر زابل و روستاهای حوزه شهرستان های نیمروز، هیرمند، هامون و همچنین حوزه روستایی شهرستان زابل قطع شده است.

وی افزود: نقص فنی در ایستگاه پمپاژ چاه نیمه، انتقال آب از مخازن چاه نیمه به شبکه آب شهری و بخش روستایی را دچار اختلال کرده است.

وی تصریح کرد: البته بلافاصله پس از این حادثه چند تیم جهت تعمیرات از شهرستان زابل و همچنین اکیپ های امدادی از مرکز استان به محل اعزام شدند تا هرچه سریع تر این مشکل رفع شود.

وی گفت: این نقص فنی 2 تا 3 نقطه از شبکه شهری که برداشت آب شرب به شبکه روستایی از طریق آن تزریق می شود را هم دچار اختلال کرده است و در برخی مناطق موجب افت شدید فشار آب شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری زابل خاطر نشان کرد: به همین دلیل در انتهای شبکه آبرسانی مردم برخی مناطق روستایی با کمبود آب مواجه هستند.

کد خبر 4003908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سبحان IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
      0 0
      چه زمانی قطعی اب برطرف میشود
    • سید مسعود موسوی IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
      0 0
      آب در کل مناطق زابل قطع هست . افت شدید یا کمی فشار آب نه بگین قطعی کامل آب.
    • سیستانی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
      0 0
      منطقا بهتر هست که یک الکتروموتور پمپاژ اضافه برای این مواقع در نظر گرفته بشه . این پروژه اب رسانی بزرگ بدون تمهیدات اضافه کامل نیست