۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴

مسئول اداره اکرام کمیته امداد قم در گفت‌وگو با مهر:

۵۷ کودک یتیم در قم بدون حامی است

۵۷ کودک یتیم در قم بدون حامی است

قم- مسئول اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند در قم تحت پوشش کمیته امداد است، گفت: ۵۷ نفر از ایتام قم حامی ندارند.

حسین قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر توجه بیشتر به ایتام و خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۷۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قم قرار دارند که برخی آنها هنوز نیازمند افرادی هستند تا از آنها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و یک یتیم به شکل عمومی تحت حمایت کمیته امداد قم هستند، ابراز داشت: این تعداد را نزدیک به ۱۴ هزار حامی مورد حمایت قرار داده‌اند ولی با این وجود برخی از این ایتام برای رسیدن به شرایط مناسب مالی نیازمند حمایت بیشتر هستند.

مسئول اداره اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) قم به اجرای طرح شفا و طرح محسنین اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح فرزندان خانواده‌های فقیر و نیازمند تحت حمایت قرار می‌گیرند که تعداد این افراد در قم ۲ هزار و ۷۷ نفر است و  ۳ هزار و ۵۰۹ حامی برای آنها در حال حاضر وجود دارد.

وی ادامه داد: طی سال جاری هم ۵۷ ورودی ایتام در کمیته امداد امام خمینی(ره) به ثبت رسیده که این تعداد هنوز حامی ندارند و امیدواریم که در روز ۲۱ ماه رمضان این تعداد هم مورد حمایت قرار بگیرند.

قره داغی حداقل کمک مردم به ایتام را ۳۰ هزار تومان عنوان و بیان کرد: البته هستند افرادی که در این بین مبالغ بیشتری را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد حتی تا ۱۵۰ یتیم را مورد حمایت دارند، گفت: برخی از حامیان ایتام قم از دیگر کشورها مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه هستند.

کد خبر 4004841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha