۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۰۰

استاندار قزوین:

موفقیت در دوران پس از انتخابات نیازمند وحدت و همدلی است

موفقیت در دوران پس از انتخابات نیازمند وحدت و همدلی است

قزوین- استاندار قزوین گفت: با ایجاد همدلی و وحدت و استفاده از همه ظرفیت ها در استان قزوین در دوران پس از انتخابات زمینه موفقیت در کارها را فراهم می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی چهارشنبه شب در نشست منتخبین فعالان اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، هنری، ورزشی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: بسیار علاقمند هستیم تا هم در دوران قبل و هم بعد از انتخابات با گروههای مختلف فرهنگی و سیاسی و اجتماعی نشست های تخصصی برگزار کنیم و از دیدگاههای گروههای محتلف مطلع شویم.

وی اضافه کرد: باید به مردم نزدیک شویم تا با اندیشه ها و دیدگاههای آنها آشنا شویم و بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم و کارها را بهتر جلو ببریم.

استاندار یادآورشد: در شرایطی که مردم با خلق حماسه ای بزرگ به دولت تدبیر و امید رای دوباره دادند دولتمردان وظیفه دارند برای پاسخگویی به مطالبات مردم همت کنند و با تلاش شبانه روزی در این مسیر گام بردارند.

همتی اظهارداشت: برای تقویت امنیت اجتماعی به عنوان سرمایه ای بزرگ باید تلاش کنیم و در مسیر استیفای حقوق شهروندی نیز جدی تر باشیم تا رضایت مردم را جلب کنیم.

وی بیان کرد: در شرایط حساس کنونی ادامه مسیر روحانی بسیار لازم بود و مردم با درک شرایط موجود جشنی بزرگ را محقق کردند تا برای موفقیت بیشتر ایران اسلامی اقدام شود.

استاندار یادآورشد: امیدواریم با همدلی و وحدت همه مردم در این دوره اقتدار ایران اسلامی بیشتر شود و دست در دست یکدیگر همه باهم در اعتلای میهن اسلامی حرکت کنیم.

وی گفت: پس از انتخابات با همدلی و وفاق و استفاده از همه ظرفیت ها باید در جهت تحقق سیاست های دولت تدبیر و امیدگام برداریم.

استاندار قزوین از تلاش همه گروهها و احزاب، نامزدها و طرفداران آنها در ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی در استان تشکر کرد.

کد خبر 4005319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha