۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۲

وزیر بهداشت در تبریز عنوان کرد؛

وزارت بهداشت توجه ویژه ای به نوع تغذیه مردم دارد

وزارت بهداشت توجه ویژه ای به نوع تغذیه مردم دارد

تبریز - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت توجه ویژه ای به نوع تغذیه مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شامگاه امروز جمعه در دیدار خود با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: طب سنتی و توجه به نوع تغذیه‌ مردم، مورد توجه بوده و به لطف خدا اهتمام بیشتری نیز به این حوزه‌ها خواهیم داشت.

وی سپس با بیان اینکه در حوزه بهداشت در آذربایجان ‌شرقی به تعداد قابل توجهی خیر داریم، ادامه داد: خیران در این استان بیشترین خدمات را در زمینه بهداشت و درمان انجام داده ‌اند.

وزیر بهداشت همچنین به ضرورت استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و ابراز داشت: می‌توان کارهای بزرگی در زمینه سلامت انجام داد.

فرهنگ سلامت در جامعه ایجاد شود

وی همچنین با بیان اینکه باید فرهنگ سلامت در جامعه ایجاد شود، گفت: باید با فرهنگ ‌سازی، رعایت بهداشت و پیشگیری با سبک زندگی مردم عجین شود.

قاضی زاده هاشمی سپس گفت: وزارت از تاسیس بیمارستان ویژه بانوان که تمامی پرسنل و جراحان وپزشکان آن زن باشد در تبریز حمایت می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین ادامه داد: سلامت حوزه بسیار سختی است و مردم ۲۴ ساعته آن را می ‌بینند و لمس می‌ کنند. وزارت بهداشت برای تامین نیازهای سلامت کشور به تنهایی نمی‌ تواند کاری انجام دهد و نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ ها و به خصوص مردم در زمینه فرهنگسازی سلامت است.

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه جمعه با هیات همراه خود وارد تبریز شد تا ۱۰ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را افتتاح کند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در این سفر بخش اورژانس بیمارستان الزهرا تبریز، بخش TPN و واحد تصویربرداری بیمارستان الزهرا تبریز، مجتمع فرهنگ و رفاهی امید، کلینیک سطح سه ارجاع دندانپزشکی و قسمت توسعه یافته ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را افتتاح می کند.

کد خبر 4006399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha