۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد:

جذب ۱۷۱۴ حامی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی در ماه رمضان

جذب ۱۷۱۴ حامی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی در ماه رمضان

بیرجند- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب یک هزار و ۷۱۴ حامی جدید برای مددجویان امداد استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان یک هزار و ۷۱۴ حامی، حمایت خود از دو هزار و ۲۹۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد اعلام کردند که عمده این حامیان در شب های قدر جذب شده اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت در طرح اکرام ایتام یک هزار و ۲۷۹ حامی جدید جذب شده است، بیان کرد: این افراد حمایت از یک هزار و ۷۲۴ یتیم استان را بر عهده گرفته اند.

به گفته معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی در حال حاضر حدود سه هزار و ۴۲۱ یتیم زیر پوشش این نهاد بوده که نیازمند حمایت خیران هستند.

رفیعی همچنین از جذب ۳۸۸ حامی طی این مدت در طرح محسنین خبر داد و گفت: این افراد حمایت ۵۱۱ فرزند طرح محسنین که طرح حمایت از فرزندان نیازمند است را بر عهده گرفتند.

دو هزار بیمار نیازمند چشم انتظار کمک خیران

وی با اشاره به اجرای طرح شفاء به منظور حمایت از بیماران نیازمند، بیان داشت: در این طرح نیز ۴۱ حامی جدید حمایت خود از ۲۹ بیمار نیازمند را اعلام کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: در حال حاضر بالغ بر دو هزار بیمار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که چشم انتظار خیران در این ماه مبارک هستند.

رفیعی بیان داشت: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در طرح کوثر تاکنون شش حامی تامین جهیزیه برای شش نوعروس تحت پوشش کمیته امداد را بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۷۵ پایگاه حامی یابی در سطح استان برپا شده است، بیان کرد: امید است در این ماه پر فضیلت، مردم نیکوکار استان با مشارکت در این طرح‌ها، حمایت مادی و معنوی یک یا چند مددجو را به صورت ماهیانه عهده‌دار شوند و از اجر و ثواب این طرح های خداپسندانه بهره‌مند شوند.

کد خبر 4006915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha