۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه مطرح کرد:

تصمیم فرمانداری کرمانشاه باعث اختلاف بین کاندیدهای شورای شهر شد

تصمیم فرمانداری کرمانشاه باعث اختلاف بین کاندیدهای شورای شهر شد

کرمانشاه- عضو هیئت نظارت برانتخابات کرمانشاه گفت: قصد مابازشمای کلیه صندوق‌ها بود اما تصمیم فرمانداری کرمانشاه باعث اختلاف بین کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد صفری  امروز شنبه در جلسه شورای نظارت بر انتخابات که در سالن جلسات معاونت سیاسی- امنیتی استانداری برگزار شد، تاکید کرد: انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای کرمانشاه  بدون هیچ گونه جانب داری بوده و نسبت به انتخابات گذشته ۸۰ درصد بهتر برگزار شده است.

صفری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:حفاظت از آری مردم در انتخابات وظیفه ما بوده و آری مردم نزد ما حق الناس است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از مهلت مقرر هیئت عالی نظارت به ریاست آقای سلیمانی جلسه ای داشتیم که کلیه صندوق ها و آرای ۲۷۰ نفر کاندیدا باز شماری شود اما متاسفانه فرماندار کرمانشاه با اقدام خود سرانه از بازشماری کلیه آرا و اکتفا به  ۵۰ نفر کاندیدای اول باعث اختلاف در بین کاندیداها شد.

 وی افزود: این اقدام ذهنیت کاندیداها را به سوی بازشماری مجدد برد. هر چند باز شماری ۵۰ نفر اول هم مورد تائید است و تغییری چندان نداشته و باعث ابطال کاندیدایی نشده است.

صفری با اشاره به همکاری خداپسندانه کلیه ارگان ها در انتخابات گفت: با اطمینان می توان گفت، این انتخابات نسبت به دوره چهارم انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه۸۰ درصدبهتر برگزار شده است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه  تاکید کرد: در این انتخابات هیچ سندی مبنی بر ابطال کاندیدایی نداشته ایم.

کد خبر 4007175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha