۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد:

زنجان تنها استانی که آموزش و پرورش آن استخر ندارد

زنجان تنها استانی که آموزش و پرورش آن استخر ندارد

زنجان-مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد.

مرتضی تمجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آموزش و پرورش زنجان تنها استان در کشور است که استخر ندارد در حالی که از مجموع ۳۷ مدال رنگی کسب شده در مسابقات کشوری بخش پسران ۶ مدال نقره را پسران شناگر زنجان کسب کرده اند.

وی اظهار کرد: سلامت جامعه از دوران مدرسه شکل می‌گیرد که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید توجه ویژه به این مقوله شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان  گفت: دبیران ورزش الگوی خوبی برای دانش آموزان هستند ودبیران ورزش همواره باید به‌روز بوده تا بتوانند با تجربیات جدید قهرمانانی را پرورش دهند.

 وی تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته وضعیت ورزش در مدارس مناطق محروم استان زنجان رو به رشد است و آموزش‌وپرورش در راستای ارتقای سلامتی دانش آموزان به بحث ورزش در مدارس بسیار تأکید دارد.

تمجیدی گفت: در حال حاضر ورزش به صورت حرفه در همه مدارس مناطق مختلف استان دنبال می شود و امر ورزش حتی در مدارس مناطق محروم به خوبی دنبال می‌شود و ما باید این موضوع را با جدیت تمام دنبال کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان یاد آورشد: توجه به مقوله ورزش باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می شود و در این زمینه این اداره کل بر تقویت ورزش در بین دانش آموزان تأکید جدی دارد و دبیران ورزش  باید به‌روز بوده تا بتوانند با تجربیات جدید قهرمانانی را پرورش دهند.

کد خبر 4007616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha