۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸

معرفی کتاب؛

رستاخیز داعش منتشر شد

رستاخیز داعش منتشر شد

کتاب «رستاخیز داعش: تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی» توسط نشر اسم و با ترجمه‌ی حامد قدیری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «رستاخیز داعش: تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی» توسط نشر اسم و با ترجمه‌ حامد قدیری منتشر شد.

کتابِ «رستاخیز داعش» جدیدترین کتابی است که با موضوع شناخت داعش در ماه‌های اخیر منتشر شده است. این کتاب اثر ویلیام مک‌کنتس، حاصل تحقیقات و مطالعات زیاد او بر روی گروه‌های تکفیری، به خصوص داعش است. کتابی که یکی‌دوسال گذشته تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین آثار در حوزه‌ی تکفیری‌ها و داعش در غرب سطح جهان شده.

مک‌کنتس که دکترای مطالعات خاورمیانه دارد و مدتی هم به‌عنوان مشاور وزارت خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و تکفیری‌ها بوده، سال‌هاست که بر روی گروه‌های تکفیری مطالعه می‌کند. او در این کتاب با استفاده از اطلاعات و منابع دست اولی که طی سال‌های گذشته به‌دست آورده است، روایتی از ظهور و شکل‌گیری ارائه می‌دهد که در دل آن می‌توانیم با عمق اندیشه‌های گروهی که خود را دولت اسلامی می‌نامد و دست به کشتار وحشیانه‌ی مردم در جای‌جای جهان می‌زند آشنا می‌شویم.

کتاب «رستاخیز داعش: تاریخ، راهبرد و رویکرد آخرالزمانی دولت اسلامی» با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان در ۳۸۴ صفحه توسط نشر اسم روانه‌ی بازار شده است.

کد خبر 4007625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha