۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۴۳

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

بازیهای بومی و محلی در ارومیه برگزار می شود

بازیهای بومی و محلی در ارومیه برگزار می شود

ارومیه - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ارومیه شهریورماه امسال میزبان بازی های بومی محلی چهار کشور ایران، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله چمن گلی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد برگزاری جشنواره بین المللی بازی های بومی و محلی با ارائه گزارشی از انجام مقدمات برگزاری این جشنواره بین المللی افزود: علاوه بر اتباع کشورهای منطقه، هشت استان شمال غرب کشور به همراه استان های گیلان و خوزستان نیز در این جشنواره حضور می یابند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری این مسابقات ۱۶ کمیته با چهار معاونت برنامه ریزی شده و مسابقات در ۲ بخش مسابقه ای و فرهنگی و هنری برگزار می شود.

چمن گلی ادامه داد: برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و هیات های ورزشی برتر استان، جشنواره پاراگلایدر، تور دوچرخه سواری، همایش ملی ورزش و سلامت، همایش پیاده روی در ارومیه، همایش دوچرخه سواری در میاندوآب، همایش کوه روی در نقده، رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار، برگزاری رژه ورزشکاران، تجلیل از خانواده های معظم شهدای ورزشکار از جمله برنامه های ورزشی استان در شش ماهه نخست سال جاری است.

در ادامه این جلسه نمایندگان هیات های ورزشی، راه و شهرسازی و بخشداری ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در رابطه با برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین المللی بازی های بومی و محلی در استان پرداختند.

کد خبر 4009436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha