۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۰

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

سکان هیئت‌های ورزشی نهاوند به دست نیروهای جوان سپرده می‌شود

سکان هیئت‌های ورزشی نهاوند به دست نیروهای جوان سپرده می‌شود

همدان- رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: سکان هیئت‌های ورزشی نهاوند به دست نیروهای جوان و قهرمانان سپرده می شود.

محرم روزبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت هیئت‌های ورزشی فعال شهرستان نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر ۴۱ هیئت ورزشی فعال و ۳ هیئت غیرفعال ویژه آقایان و ۳۵ هیئت ورزشی فعال و سه هیئت غیرفعال در بخش بانوان در نهاوند وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این پس تمامی هیئت‌های ورزشی آقایان و بانوان ارزیابی می‌شود و در هیئت‌های بی‌تحرک و کم‌کار تغییراتی اساسی ایجاد خواهد شد، گفت: سکان هیئت‌های ورزشی به دست نیروهای جوان و قهرمانان سپرده می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به مدال‌های کسب‌شده سال گذشته توسط ورزشکاران نهاوند گفت: سال گذشته ورزشکاران این شهرستان ۱۳۲ مدال کشوری و ۷ مدال بین‌المللی در رشته‌های مختلف کسب کردند و علاوه بر این دو نفر به‌عنوان مربی و ۴ نفر به عناوین داور به تیم‌های ملی و اردوهای بین‌المللی دعوت‌شدند.

روزبه بابیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان در ۹ تیم لیگ‌های ورزشی حضور دارند، گفت: سال گذشته ۲۸ نفر از ورزشکاران این شهرستان به اردوی تیم ملی دعوت و ۱۰ نفر از آن‌ها به عضویت تیم‌های ملی درامدند.

وی با اشاره به بدهی ۵۰ میلیونی این اداره به دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۵ میلیون تومان از این بدهی که مربوط به حامل‌های انرژی بود، تسویه شد.

کد خبر 4009540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha