۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶

در ملاقات عمومی:

۵۰ شهروند قزوینی، مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند

۵۰ شهروند قزوینی، مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند

قزوین- در ملاقات مردمی استاندار بیش از ۵۰ تن از شهروندان در دیداری رو در رو و مستقیم مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در برنامه ملاقات مردمی هفتگی استاندار در روز سه شنبه، بیش از ۵۰ شهروند قزوینی، مسائل و مشکلات خود را با همتی استاندار قزوین در میان گذاشتند.

فریدون همتی در حاشیه برنامه ملاقات مردمی روزهای سه شنبه گفت: مردم به مفهوم واقعی ولی نعمت مسئولان و مدیران هستند و شان مدیریت خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های شهروندان است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کرد.

وی افزود:تکریم ارباب رجوع درسازمانها و ادارات تمامی مدیران دستگاه ها، فرمانداران و شهرداران موظفند روزهای سه شنبه هر هفته را به صورت ثایت به موضوع ملاقات و دیدار مردمی اختصاص دهند و به درخواست ها و شکایات آنها رسیدگی کنند.

استاندار قزوین اظهارداشت: خدمت بی منت به مردم در سرلوحه رفتار و مشی و جهت گیری کارگزاران دولت تدبیر و امید و مسئولان استان قرار دارد و امیدواریم در دولت دوازدهم تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد تا سطح رضایت مندی، اعتماد، امیدواری و نشاط در سطح جامعه به شکل روز افزونی افزایش یاید.

وی یادآورشد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها تاثیر مثبتی در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرده و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

در این دیدار بیش از ۵۰ نفر از شهروندان به طرح مسائل، مشکلات، درخواست ها، شکایات و پیشنهدات خود پرداختند و استاندار دستور لازم را برای بررسی و پیگیری و رسیدگی به این خواسته ها و مطالبات صادر کرد.

کد خبر 4010520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha