۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۲

رئیس هلال احمر جم:

طرح همای رحمت در جم برگزار شد/ توزیع بسته غذایی بین نیازمندان

طرح همای رحمت در جم برگزار شد/ توزیع بسته غذایی بین نیازمندان

بوشهر - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم از اجرای طرح ملی همای رحمت در این شهرستان و توزیع ۱۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خبر داد.

احمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این طرح با هدف تکریم نیازمندان در ماه رمضان توسط جمعیت هلال احمر شهرستان جم اجرا می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۱۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه گستراندن سفره‌های مهربانی و توزیع سبدهای غذایی بین اقشار محروم جامعه دو رویکرد این طرح است، گفت: کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت شامل خانواده‌های بی‌سرپرست یا بدسرپرست، خانواده‌های  سالخوردگان در طول ماه مبارک رمضان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح همای رحمت امسال مبلغ  ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد با مشارکت داوطلبان، خیرین و حامیان جمع‌آوری شده و ارزش کمک‌های غیرنقدی این طرح نیز ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

وی در پایان گفت:جمعیت هلال احمر شهرستان جم در طول سال برنامه‌ها و کمک‌های خوبی به همت خیرین داشته و آماده خدمت در تمای زمینه های فرهنگی،امدادی،خیرخواهانه به مردم شهرستان جم در هر قشری و در هر طبقه اجتماعی هستیم.

کد خبر 4011557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha