۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۸

مدیرکل بهزیستی البرز:

شورای ساماندهی کودکان کار در البرز احیا می شود

شورای ساماندهی کودکان کار در البرز احیا می شود

کرج - مدیرکل بهزیستی استان البرز از احیای شورای ساماندهی کودکان کار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش بیات نژاد در مراسم افتتاح نخستین مرکز درمان اعتیاد کودکان خیابانی کشور و افتتاح اولین مرکز Tc زنان ویژه معتادان در استان البرز  که شامگاه چهارشنبه در شیرخوارگاه امام علی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۶۳ نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: طی ۲۰ ماهه حضور بنده در استان البرز، این منطقه در حوزه زیرساختی بهزیستی نیز با مشکلات عدیده ای مواجه بود.

وی با بیان اینکه پنج شهرستان البرز از نظر زیرساخت فیزیکی به واسطه فعالیت های اخیر انجام‌ شده در شرایط مناسبی به سر می برد، افزود: ۲۰۰ نفر از نیروهای سازمان بهزیستی استان البرز قردادی هستند که امید است بستر تبدیل وضعیت این افراد فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی جلب و جذب مشارکت های مردمی است که در این راستا جشن ازدواج ۲۵۰ زوج جوان که عموما معلول بودند با مساعدت خیرین در البرز برگزار شد.

بیات نژاد راه اندازی اولین کلینیک شهروندی و دو مرکز تربیتی کودکان فاقد سرپرست از دیگر اقدامات انجام گرفته در استان است، گفت: ۳۸ تفاهم نامه با دستگاه های مختلف اجرایی استان و بهزیستی منعقد شده است.

وی با اعلام اینکه سه میلیارد تومان میزان اعتبار تخصیص به واسطه سفر ریاست جمهوری به حوزه بهزیستی بوده است، افزود: کتابخانه نابینایان استان البرز راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز احیای شورای ستاد ساماندهی کودکان کار را از جمله اقدامات حائز اهمیت صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در تمامی شاخص ها و حوزه های تخصصی بیش از ۳۴۸ هزار خدمت ارائه داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک های نقدی ۱۶۷ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: خوشبختانه رشد ۳۳۵ درصدی اعتبارت تملک دارایی را شاهد بوده ایم.

کد خبر 4011629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha