۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۵

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

امت اسلامی در روز قدس اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند

امت اسلامی در روز قدس اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی در روز قدس اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید خدری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: این روز مهم از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) است که امت اسلامی در سراسر جهان فریاد عدالت‌خواهی خود را در این روز سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند، کسانی که در مقابل جنایات اسرائیل ساکت هستند، نوبتشان خواهد رسید، مسأله قدس حادثه‌ای برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده است.

خدری خاطرنشان کرد: روز قدس نمادی از اتحاد و همدلی و همبستگی مسلمین جهان است که با هوشمندی و درایت و آینده اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این نام این روز اختصاص یافت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: این روز که به راستی نمودی از اتحاد مستضعفین در مقابل مستکبرین است همواره از جانب ملت بزرگ و شریف و همیشه در صحنه ایران با جدیت دنبال میشده و انشاءالله همچنان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه ملت شریف و نجیب ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا همچون همیشه با اتحاد و انسجام در مراسم راهپیمایی روز قدس حضور یابید تا باری دیگر قدرت و وحدت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

خدری افزود: در این روز حمایت همه جانبه خود را از مظلومیت برادران و خواهرانمان در فلسطین اشغالی اعلام می‌کنیم و مشتی محکم بر دهان مستکبرین جهان به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی می‌زنیم.

کد خبر 4012274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha