۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

در آخرین جمعه ماه رمضان؛

شعار «القدس لنا» در خیابان‌های قم طنین‌انداز شد

شعار «القدس لنا» در خیابان‌های قم طنین‌انداز شد

قم - مراسم راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده علما و روحانیون و مردم روزه‌دار در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، مردم همیشه در صحنه، متدین و انقلابی شهر مقدس قم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه دوم تیرماه حرکت خود را از مسیرهای ۱۰ گانه به طرف میدان آستانه آغاز کردند.

مردم قم پس از تجمع در میدان آستانه، از مسیر چهار راه بازار - میدان مطهری - خیابان اراک – پل حجتیه – میدان شهدا - خیابان شهدا به طرف مصلای قدس محل میعادگاه نماز جمعه حرکت می‌کنند.

راهپیمایان با حضور گسترده خود در خیابان‌های شهر قم، با در دست داشتن پلاکادرها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا» و «مرگ بر آل سعود» از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه آن‌ها حمایت و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که با توجه به رویدادهای منطقه، جنایت تروریست‌های تکفیری داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل و همچنین عملیات غرور آفرین سپاه انقلاب اسلامی در حمله به مواضع تروریست‌های در سوریه با موشک‌های ذوالفقار جمعیت حاضر در راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته بوده و از پیر و جوان و زن و مرد با زبان روزه و در گرمای طاقت فرسای این روزهای قم در لبیک به ندای رهبر انقلاب و تحقق آرمان آزادی قدس شریف در صحنه حاضرند.

سخنران پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در قم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

کد خبر 4012428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha