۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

راهپیمایی روز قدس تداوم حمله موشکی به مقر تروریست‌ها است

راهپیمایی روز قدس تداوم حمله موشکی به مقر تروریست‌ها است

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: راهپیمایی روز قدس تداوم حمله موشکی به مقر تروریست ها است.

آیت الله سید احمد میرعمادی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت حضور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام(ره) بود و امروز بعد از چهار دهه مردم همچنان حضور باشکوه و ارزشمندی را در این راهپیمایی دارند.

وی با بیان اینکه این حضور مردم نشان از ایستادگی ملت ایران در راه آرمان ها و اهداف انقلاب، نظام و رهبری است، عنوان کرد: این چهار دهه ایستادگی در مقبال استبکار جهانی و ادامه مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است، افزود: امسال نیز این راهپیمایی تداوم حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها است و عملا مردم ما سپاسگذاری و تقدیر خود را از سپاه و حمله نظامی و موشکی ما اعلام می کنند.

آیت الله میرعمادی افزود: اگر نیروهای مسلح ما در برابر تروریست ها اقدام می کنند مردم هم با حضور خودشان همان اقدام را تایید و حمایت می کنند.

کد خبر 4012536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha