۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران:

قدس روز « تولی و تبری » است

قدس روز « تولی و تبری » است

ساری - نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز مردم با اسلام و پیامبر پیمان بستند و روز تبری و تولی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: روز قدس روز دوستی با دوستان پیامبر و اهل‌بیت و روز دشمنی با دشمنان خدا نظیر معاویه و آل یهود است.

وی با تأکید بر اینکه قدس باید جهانی شود گفت: باید ستاره نحس استکبار و مستکبران و آل یهود افول و غروب کند تا جهان پاک و پاکیزه شود.

آیت‌الله طبرسی با عنوان اینکه باید حکومت الهی و رسول‌الله را حفظ کرد و تداوم بخشید گفت: جایگاه مردم، امام و ولایت‌فقیه در اسلام مشخص‌شده است و باید تبعیت کرد.

وی از مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی‌فقیه زمانه یادکرد و گفت: امامت امری خدایی و پذیرش امری مردمی است و باید تمکین کرد.

آیت‌الله طبرسی بابیان اینکه ماه رمضان، ماه تقوی، فضیلت و پاکی است تأکید کرد: باید فضیلت و دستاوردهای ماه مبارک رمضان را حفظ کرد و استمرار بخشید.

امام‌جمعه ساری، تقوی را خروجی ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: انسان به بخشی از صفات الهی در ماه مبارک رمضان دست می‌یابد و باید فضیلت این ماه را در زندگی تعمیم بخشد و حفظ کند.

وی با تقدیر از اقدام موشکی سپاه و حمله به مواضع داعش گفت: هوشمندی و اقدام به‌موقع مقام معظم رهبری و پیروی دولتمردان پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان داده‌ است.

آیت‌الله طبرسی با اظهار اینکه دشمنان نابودی نظام اسلامی ایران را می‌خواهد گفت: هدف قراردادن موضع و لجستیک داعش توسط سپاه نشانه قدرت ایران اسلامی است و این سیلی ایران در جهان طنین انداز شده است.

وی تاکید کرد: ایران اهل منطق است و زور را تحمل نمی کند ودفاع جانانه و بازدارنده ایران برابر داعش پشت دشمنان را لرزاند.

کد خبر 4012763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha