۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در راهپیمایی روز قدس؛

وحدت مسلمانان جهان آزادی قدس را از چنگال متجاوزان رقم می زند

وحدت مسلمانان جهان آزادی قدس را از چنگال متجاوزان رقم می زند

اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: قدس تکه ای جدایی ناپذیر از جهان اسلام است که بی شک با وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان، به زودی آزادی این سرزمین مقدس رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز جمعه در جریان راهپیمایی روز قدس در اراک اظهار داشت: امروز مسلمانان در جای جای جهان نسبت به دشمنان اسلام به آگاهی رسیده اند و از توطئه های این مستکبران اطلاع دارند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این آگاهی به واسطه تلاش های رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی به دست آمده که با انقلاب بی بدیل خود، بیداری را برای ملت های مسلمان به ارمغان آورد.

کریمی بیان کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را تنها مربوط به فلسطین نمی دانست، بلکه این روز را متعلق به تمام جهان اسلام برمی شمرد و امروز این جمله معنادار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی متجلی شده و امت اسلامی برای آزادی سرزمین قدس بسیج شده اند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز دیگر جهان از اهداف مستکبران و رژیم اشغالگر اسرائیل آگاهی دارند و به همین دلیل در جای جای دنیا شاهد اعلام بیزاری مسمانان و مردم آزادی خواه، از جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: راهپیمایی روز قدس نماد بیداری اسلامی در جهان است و قدس بخش جدایی ناپذیر جهان اسلام می باشد که با وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان به زودی آزادی این سرزمین مقدس رقم می خورد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران با حمله موشکی به مواضع داعش، قدرت و صلابت نظام اسلامی را به منصه ظهور گذاشت و بی شک در صورت توطئه چینی های مجدد این گروهک تروریستی علیه ایران و اسلام، با پاسخی محکمی روبرو خواهند شد.

کد خبر 4012764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha