۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۰۴

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر:

مسابقات فوتسال جام رمضان سبب تقویت ورزش روستایی می شود

مسابقات فوتسال جام رمضان سبب تقویت ورزش روستایی می شود

اهر - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: مانند سالهای گذشته، مسابقات مختلفی در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شد که می توان مسابقات فوتسال این ماه عزیز را به عنوان نقطه عطف در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل علیجانپور شامگاه یک شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان اهر با اشاره به اینکه پنجمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی این شهرستان با قهرمانی تیم خونیق به پایان رسید، اظهار داشت: در دنیای کنونی ورزش یکی از ارکان ارزیابی سلامتی هر جامعه شناخته می شود و بدین منظور سیستم های مختلفی تعریف شده است.
وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر برای هر فصل برنا مه های مختلفی دارد گفت: ما نیز مانند سایر بخش های جامعه در تلاشیم تا وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ادامه داد: مانند سالهای گذشته، مسابقات مختلفی در ماه مبارک رمضان تدارک دیده شد که می توان مسابقات فوتسال این ماه عزیز را به عنوان نقطه عطف در نظر گرفت.
علیجانپور عنوان داشت: با توجه به استقبال جوانان علاقمند به ورزش، و در جهت تقویت ورزش روستایی مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی امسال نیز برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد که امیدواریم در سالهای آینده این روند با کیفیت بهتر ادامه یابد.

کد خبر 4014934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha