۵ تیر ۱۳۹۶، ۰:۰۸

یادداشت وزیر بهداشت:

ایران عزیز را در تمامی عرصه‌ها گامی به‌ پیش بریم

ایران عزیز را در تمامی عرصه‌ها گامی به‌ پیش بریم

وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود ضمن تبریک عید سعید فطر به هموطنان، نوشت: از خدای مهربان بخواهیم ایران عزیز را در تمامی عرصه‌ها گامی به‌پیش بریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل یادداشت دکتر سید حسن هاشمی که آن را در صفحه شخصی خود با عنوان «یک گام به پیش» منتشر کرده به شرح زیر است:

«گویند عالمی بر منبر شد تا با مردم از دینداری و اخلاق و انسانیت گوید؛ در حالی که جا کم بود و جماعت فراوان؛ پس مردی برخاست و فریاد برآورد، خداوند رحمت کند هر که را از جای برخیزد و گامی پیش رود.

شیخ از منبر به زیر آمد؛ چون علت بپرسیدند، گفت: همه آن‌چه من خواستم بگویم، این مرد به همین چند کلام بگفت.»

این حکایت را بارها و هرگاه به سبک و سیاقی متفاوت شنیده و خوانده‌ام. هر دفعه نیز به خود گفته‌ام به‌راستی حقیقت دین و اخلاق و انسانیت همین است و بس.

اینک و در پایان یک ماه روزه‌داری و امساک و عبادت و طلب مغفرت، امیدوارم ما که الگویی چون مولای متقیان، علی‌ابن ابیطالب(ع) را پیش روی داریم، توانسته باشیم از جای برخیزیم و یک گام به پیش رویم.

با این امید و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به شما هموطنان شریف و عزیز، از خدای مهربان بخواهیم لطفش را شامل حال‌مان کند و یاری‌مان دهد تا در سایه دوستی، همدلی و کار و تلاش، بتوانیم ایران عزیز را هم در تمامی عرصه‌ها گامی به‌پیش بریم.

چنین باد.

کد خبر 4014952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha