۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان خبر داد:

فعالیت ۹۰۰ مربی ورزشی در طرح اوقات فراغت همدان

فعالیت ۹۰۰ مربی ورزشی در طرح اوقات فراغت همدان

همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان گفت: تابستان امسال ۹۰۰ مربی در بیش ۳۰۰ فضای ورزشی مسئولیت آموزش نوجوانان و جوانان در طرح اوقات فراغت را بر عهده خواهند داشت.

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه سال گذشته در طرح اوقات فراغت ورزش و جوانان استان‌همدان ۲ هزار کلاس دایر شد و ۴۷ هزار ورزشکار در قالب هیئت‌های ورزشی فعالیت کردند، اظهار داشت: امسال نیز دستورالعمل غنی‌سازی اوقات فراغت، اوایل اردیبهشت به هیئت‌های ورزشی اعلام‌شده و ۴۷ هیئت متولی آموزش و اجرای مسابقات ورزشی هستند.

وی بابیان اینکه بدون اجرای برنامه‌های فرا دستگاهی توسط سایر نهادها در استان‌همدان نمی‌توان برنامه‌های جوانان را اجرا کرد و لازمه این مهم، برنامه‌ریزی است بر لزوم اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های بر اساس ماده ۵۳ به ورزش و اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

وی گفت: تصمیم اختصاص یک درصد از بودجه ادارات دولتی به ورزش استان همدان در مرحله اجرا قرارداد و اداره کل ورزش و جوانان استان از استان‌های برتر کشور در اجرای این ماده است.

منعم عنوان کرد: تحقق بودجه یک درصد اداره‌ها به ورزش با پشتوانه و همت جمعی محقق می‌شود و اختصاص بودجه در این زمینه نشان از توجه ویژه مسئولان و مدیران و اهمیت بالای ورزش و اوقات فراغت برای جامعه است.

غنی‌سازی اوقات فراغت، نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیان کرد: زمانی که اوقات فراغت جوانان را غنی‌سازی کنیم به‌طورقطع آسیب‌های اجتماعی به‌طور چشمگیری در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد و نوجوانان و جوانان از آسیب‌های اجتماعی دور خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: همچنین فصل تابستان بهترین زمان برای هیئت‌های ورزشی ما است که بتوانند از این فرصت طلایی در راستای استعدادیابی و در ادامه آماده‌سازی و قهرمان‌پروری استفاده کنند.

منعم بابیان اینکه نظارت خوبی بر مدارس ورزشی داریم، گفت: خیال خانواده‌ها آسوده باشد که امسال با طرح و برنامه‌ریزی و سرکشی به مدارس نظارت بسیار دقیقی بر نحوه اداره کلاس‌های تابستانی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد.

کد خبر 4014972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha