۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۲۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

مردم باید قدردان وجود مقام معظم رهبری باشند

مردم باید قدردان وجود مقام معظم رهبری باشند

همدان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مردم باید قدردان وجود رهبری باشند به طوری‌که دوست و دشمن اعتراف دارند مقام معظم رهبری سرآمد تمام رهبران دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غیاث الدین طه محمدی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه رمضان، ماه تقوا و ماه رعایت حقوق مردم بود، اظهار داشت: تقوا تنها در ماه رمضان نیست و آنچه اندوختیم باید در ماه های بعدی به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان گناه نداشتیم، عنوان کرد: باید در طول سال نیز همچون ماه مبارک رمضان گناه زبان، چشم، گوش و اعضا و جوارح نداشته باشیم چراکه همین امر باعث رشد ما خواهد شد.

وی ادامه داد: فلسفه ماه مبارک رمضان با تقوا شدن است و کسانی که در برخی کشورها در مسیر تقوای الهی نیستند، مصیبت زیادی دارند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه در شعار روز عید بر نعمت هدایت خداوند شکر کردیم، یادآور شد: یکی از بزرگترین نعمات ولایت حق است و خوشبختانه در کره زمین تنها سرزمینی که بر اساس ولایت فقیه استوار است، ایران است و هیچ کجای دنیا چنین امتیازی دیده نمی شود.

وی با اشاره به فجایع عربستان سعودی، گفت: مردم باید شکر گذار وجود رهبری باشند به طوری‌که دوست و دشمن اعتراف دارند که مقام معظم رهبری سرآمد تمام رهبران دنیاست.

آیت الله محمدی همچنین عنوان کرد: اگر ساختمان مصلای بزرگ همدان با همت مردم ساخته شود، در زمستان و تابستان چنین مراسمی زیر سقف و با کمال آسایش و آرامش برگزار می شود.

امام جمعه همدان گفت: ظرفیت ۴۵ هزار نفر برای زیر سقف نماز خواندن در این مصلی فراهم است و امید می رود با کمک مردم این پروژه به سرانجام برسد.

کد خبر 4015044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha