۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵

دری نجف آبادی:

مبارزه قاطع با فساد در تمام زمینه ها سرلوحه امور قرار گیرد

مبارزه قاطع با فساد در تمام زمینه ها سرلوحه امور قرار گیرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قوه قضائیه بایستی با مساله فساد در تمام زمینه ها با جدیت و قاطعیت برخورد کند و اجازه رخنه کردن فساد را در هیچ یک از امور ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای بیت المقدس اراک اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی برای همه ما به منظور حرکت در مسیر عبودیت و کسب تقوا است و بایستی برکات این ماه در تمام سال در زندگی ما جریان داشته و همواره از معنویات بهره مند باشیم.

وی افزود: اگر با خدا باشیم خداوند نیز با ما خواهد بود و ما را یاری می کند و همچنین باید صبر را سرلوحه امور خود قرار دهیم و به یاد آوریم که مولای ما امیرالمومنین(ع) ۲۵سال صبر را پیشه خود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امروز باید مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد چراکه این معضلات عواقب سوئی دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بر ضرورت اقدام جدی در این زمینه تاکید دارند.

دری نجف آبادی خاطرنشان ساخت: همچنین دستگاه های امنیتی و انتظامی بایستی در راستای ارتقای بیش از پیش امنیت در سطح کشور با جدیت گام بردارند تا از نفوذ دشمن و گروه های تروریستی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: دولت آتی که از سوی مردم برای چهار سال آینده انتخاب شده، در این رابطه مسئولیت سنگین برعهده دارد تا مطالبات مردم را پاسخگو باشد و چهار سال فرصت کمی نیست، اگر تلاش کنیم اقدامات بسیاری می توان انجام داد.

امام جمعه اراک ادامه داد: قوه قضائیه با بصیرت و تیزهوشی بایستی در مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم قاطعیت داشته باشد و در حوزه پیشگیری از وقوع جرم نیز اقدامات موثری را برنامه ریزی کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در راستای توسعه اجتماعی بایستی کاهش آسیب های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد چرا که جوانان سرمایه کشور و نیروی انسانی ارزشمندی هستند که باید از آسیب و انحراف به دور باشند و در این رابطه اشتغالزایی برای جوانان بسیار مهم است.

دری نجف آبادی ادامه داد: در رابطه با مسائل صنایع بزرگ استان که با مشکل مواجه شده اند از استانداری و سازمان بازرسی و نهادهای مسئول انتظار داریم موضوع را پیگیری کرده و کار را به اهل آن واگذار کنند تا بیش از این واحدهای صنعتی استان به خاطر خصوصی سازی نادرست و واگذاری اداره آنها به کسانی که اهلیت ندارد، آسیب نبینند.

کد خبر 4015047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha