۵ تیر ۱۳۹۶، ۹:۴۱

با سابقه ترین امام جمعه کشور:

دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف خود نخواهند رسید/لزوم هوشیاری همگان

دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف خود نخواهند رسید/لزوم هوشیاری همگان

ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با تاکید بر لزوم هوشیاری همگان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی قطعا به اهداف شوم خود نمی رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، صبح یکشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر در شهرستان ورامین، ضمن تبریک روز عید فطر، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خداوند است، عید فطر علاوه بر این که عید همه مسلمین جهان است، عید عزت و شرف اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان با گرسنگی و تشنگی، سعی در نزدیکی به پروردگار کردید که این امر باعث عزت و افتخار است، نباید معنویات ماه مبارک رمضان را فراموش کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: امروز، روز شادکامی بندگانی است که یک ماه بندگی خداوند را با موفقیت پشت سر گذاشته، از تاریکی ها رهایی یافته و به فطرت پاک الهی بازگشتند.

محمودی گلپایگانی ادامه داد: مومنین به پاس این که توانستند، یک ماه با موفقیت بندگی خدا را کنند، باید سجده شکر به جا آورند.

وی سپس به برخی حوادث رخ داده در کشور اشاره کرد و گفت: این حوادث زنگ خطراست، باید هوشیار باشیم، اگر ما هوشیار بوده و مراقب تحرکات دشمن باشیم، خداوند یاری خواهد کرد و به همت ما برکت خواهد داد.

امام جمعه ورامین افزود: به یاری خداوند این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) پیوند خواهد خورد و دشمنان قطعا به اهداف شوم خود نمی رسند.

کد خبر 4015055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha