۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس:

بی‌عدالتی دربودجه استان سمنان دیده می‌شود/شهرستان سمنان محورتوسعه

بی‌عدالتی دربودجه استان سمنان دیده می‌شود/شهرستان سمنان محورتوسعه

سمنان - نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس گفت: بی‌عدالتی به‌شدت در بودجه استان سمنان دیده می‌شود که این امر مربوط به یک سال اخیر نبوده و ریشه‌ای چندساله دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی در سخنرانی پس از نماز عید فطر که صبح دوشنبه در مصلای سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه بی‌عدالتی موجود در بودجه سمنان متعلق به یک سال اخیر نیست و ریشه در سال‌های زیادی دارد، بیان کرد: باید به سمتی برویم که این بی‌عدالتی برداشته شود چراکه شهرستان سمنان محور توسعه است.

وی افزود: تناقضی در اعداد و ارقام سرشماری استان به وجود آمده بود که قرار شد این امر موردبازنگری قرار گیرد تا شاهد احقاق حق سمنان باشیم از سوی دیگر بی‌عدالتی در بودجه استان سمنان دیده می‌شود که مربوط به سنوات قبل است و فقط امسال نبوده و به‌طورقطع حق مردم اعاده خواهد شد لیکن ما معتقد هستیم که با اقدامات مناسب در سال‌های بعدی نیز به تعادل خواهد رسید.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: شهرستان سمنان محور توسعه است لذا گردشگری، فرودگاه، راه‌آهن برقی، کری دور راهبردی شمال-جنوب و شرق، غرب و ... طبیعی است که متعلق به سمنان باشد که در راستای توسعه آب، گردشگری، فرودگاه، چهارراه راهبردی، قطار حومه‌ای، قطار برقی، راه، حمل‌ونقل و ریل، صنایع و منطقه ویژه اقتصادی اقداماتی انجام‌شده که به نتایج خوبی نیز دست خواهیم یافت.

همتی افزود: مجلس شورای اسلامی بر برنامه ششم تمرکز خوبی داشت و با تلاش طولانی‌مدت و در بعضی مواقع با سه نوبت‌کاری، این برنامه ارائه شد که خوشبختانه بلافاصله پس‌ازآن بودجه سال ۹۶ به‌نوعی ارائه شد که بنده تمام‌قد از بودجه مرکز استان دفاع کردم و این کار باعث شد بودجه خوبی را داشته باشیم لیکن این همت مسئولان است که در جذب و صرف این اعتبارات اهتمام داشته باشند تا شاهد رفع بی‌عدالتی در استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه امیدواریم وحدت به‌صورت عملی در کشور ما نهادینه شود، بیان کرد: پشتوانه نظام مردم هستند و این را باید قدر بدانیم، نباید کسی مدعی شود که اگر من نباشم چنین و چنان می‌شود لیکن امروز صاحبان اصلی نظام مردم هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشت.

عضو خانه ملت در ادامه نماز فطر را رویه‌ای وحدت‌بخش توصیف کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند این ترویج وحدت هستیم اما بعضاً دیده می‌شود تخریب چهره‌های ارشد کشوری در جامعه دیده می‌شود که این امر نمی‌تواند مصداق روش‌های درست در جامعه اسلامی باشد.

همتی گفت: ما معتقد هستیم همان‌گونه که در کشور طرفداران دو رقیب اصلی انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم کنار هم بدون هیچ مشکلی پای صندوق‌ها حضور یافتند امروز نیز باید در راستای موفقیت دولت در کنار هم باشند و تلاش کنند.

وی افزود: انتخابات باوجود رقابت بین نامزدها و طرفدارانشان با حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم همراه بود لذا باید این روند در دوران پسا انتخابات نیز تداوم یابد.

کد خبر 4015077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha