۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸

نمازعیدفطردرمساجدکردستان اقامه شد/عید فرصتی برای نمایش همدلی مردم

نمازعیدفطردرمساجدکردستان اقامه شد/عید فرصتی برای نمایش همدلی مردم

سنندج- همزمان با سراسر کشور صبح امروز نماز عید سعید فطر با حضور گسترده آحاد مردم در مساجد استان اقامه شد و مردم همدلی و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دیگر نقاط ایران اسلامی نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد استان کردستان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 امروز با طلوع آفتاب نوای دلنشین الله اکبر از مساجد استان بلند شد و اقشار مختلف مردم با شنیدن این لحن زیبا راهی مساجد شدند تا در آیین نماز عید سعید فطر شرکت کنند.

یکی از جلوه های زیبای این روز مبارک، صمیمیت و همدلی مردم ، طلب حلالیت و رفع کدورت ها و  پوشید ن لباس محلی خوشرنگ و زیبا در این منطقه است.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نماز عید سعید فطر در حسینیه سنندج ضمن تبریک این عید بزرگ به تمامی مسلمانان دنیا گفت: امیدواریم همه ما توانسته باشیم از برکات این ماه پرخیر و برکت بهره برده باشیم و  خود را برای خدمت بیشتر به مردم مهیا کنیم.

وی عنوان کرد: امروز تمامی دشمنان اسلام از تمام توان خود برای ضربه به وحدت مسلمانان استفاده می کنند لذا ما باید همواره هوشیار باشیم و توطئه های آنان را خنثی کنیم.

ماموستا مختار فرجی هم در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد جامع سنندج گفت: عید فطر فرصتی برای نشان دادن همدلی در بین مسلمانان است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در کشور و به تبع استان ما همدلی و وحدت و انسجام بین مردم به طور مطلوب برقرار است و باید در راستای حفظ و تقویت آن تلاش کنیم.

وی بر حمایت و کمک به فقرا تاکید کرد و افزود: در جامعه اسلامی باید آحاد مردم به فکر فقرا باشند و به ویژه در ایام عید آنها را فراموش نکنند تا آنها نیز با شادی و نشاط این عید را برگزار کنند.

کد خبر 4015111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha