۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹

امام جمعه آستارا:

اتحاد و همدلی نیاز اصلی کشور است

اتحاد و همدلی نیاز اصلی کشور است

آستارا- امام جمعه آستارا گفت: دوران رقابت در انتخابات به پایان رسیده و با توجه به حاکم بودن شرایط حساس در جامعه، اتحاد، همدلی و همبستگی نیاز اصلی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا صبح دوشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر تاکید کرد: مشکلات با اتحاد و همدلی ملت و مسئولان  کشور مرتفع می شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی امسال با حضور حماسی خود در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عزم و اراده خود را برای ساختن میهن اسلامی به نمایش گذاشتند و به مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه امروز حاشیه سازی جایگاهی در جمهوری اسلامی ایران ندارد و همه باید در راستای توسعه کشور تلاش و کوشش کنیم، تصریح کرد: دشمنان کمر همت بسته اند تا به کشور آسیب بزنند و در این میان گروه های سیاسی باید متحد شده و اجازه نفود و دخالت به دشمنان را ندهند.

حجت الاسلام حافظ نیا، همدلی و انسجام  ملی را یادآور شد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با افزایش بصیرت، همدلی و اتحاد، دشمنان  را در نیل به اهداف خصمانه شان ناکام می گذارند.

وی با اشاره به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع  داعش و استکبار جهانی اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که اگر در فکر تهاجم به ایران اسلامی باشند سیلی محکمتری را از مردم ایران و نیروهای مقتدر نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش، انتظامی و مرزبانی دریافت خواهند کرد.

امام جمعه آستارا تصریح کرد: عملیات موشکی نیروهای نظامی ایران پاسخی به حریم شکنان امنیت ایران بود.

حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک عید سعید فطر و قدردانی از حضور حماسی  مردم در راهپیمایی  روز قدس گفت: مردم انقلابی ایران، حافظ آرمان های والای نظام اسلامی و امام راحل ( ره ) هستند. 

عکس: مهدی حسین نژادی

کد خبر 4015121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha