۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۳

رئیس پلیس راهور اردبیل اعلام کرد؛

افزایش دو برابری وانت‌های میوه‌فروشی در معابر اردبیل

افزایش دو برابری وانت‌های میوه‌فروشی در معابر اردبیل

اردبیل – رئیس پلیس راهور استان اردبیل از افزایش دو برابری وانت‌های میوه‌فروشی در معابر شهر اردبیل در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم آقامحمدی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت ترافیکی معابر اردبیل تصریح کرد: سال گذشته تعداد وانت‌های میوه‌فروشی معابر اردبیل تا هزار دستگاه برآورد شده بود.

وی افزود: امسال تعداد وانت‌ها به دو هزار مورد افزایش یافته و متأسفانه میوه‌فروشی در معابر و خیابان‌ها به معضل اجتماعی تبدیل شده است.

رئیس پلیس راهور استان متذکر شد: هر چند تلاش می‌شود از انسداد مسیرها، توقف دوبله و سوبله و ایجاد ترافیک وانت‌ها ممانعت شود اما در مجموع به نظر می‌رسد مسئولان استان می‌بایست این پدیده را به عنوان معضل اجتماعی بررسی کنند.

آقامحمدی تصریح کرد: با توجه به رشد بی‌رویه وانت‌های میوه‌فروشی انتظار می‌رود نسبت به ساماندهی فعالیت وانت‌ها اقدام شود.

وی همچنین از برقراری نظم در تمامی معابر استان برای حضور مسافران تابستانی خبر داد و تأکید کرد: به منظور ساماندهی اسکان مسافران ضروری است کمپ‌های استقرار مسافران برپا شود.

رئیس پلیس راهور استان افزود: در طول تعطیلات عید فطر پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیروهای خود را در تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری به ویژه شهر سرعین تقویت کرده است.

آقامحمدی تصریح کرد: تأمین امنیت محل‌های اسکان مسافران نیز با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 4015143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha